The Definitive Guide to کابینت تهران

Wiki Article

– می توانید از ترکیب رنگ مکمل برای افزایش جذابیت به آن استفاده کرد

از جمله مدل‌های معروف کابینت آشپزخانه می‌توان به مدل‌های مدرنی از قبیل کابینت‌های هایگلاس، کابینت‌های برجسته (فرامید)، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت دو رنگ اشاره کرد. کابینت هایگلاس که به دلیل براق بودن بیشتر از بقیه محبوب هستند، از مغز ام دی اف و روکش هایگلاس ساخته می‌شوند. کابینت هایگلاس می‌تواند با رنگ‌های دیگری ترکیب شود و در واقع کابینت‌های دو رنگ را به وجود آورد.

تصویر بالا همان تصویر اول از نمای دورتر است. همانطور که در این تصویر قابل مشاهده است، سادگی در کنار شیک بودن این مدل از کابینت‌ها باعث زیبایی هر چه بیشتر فضای آشپزخانه شده است.

توجه به فضای جغرافیایی منطقه‌ که خانه در آنجا قرار دارد. (از نظر رطوبت و خشکی هوا)

رنگ کابینت‌های سفید و رنگ دیوار باعث شده است تا این قسمت از آشپزخانه بیشتر جلوه کند.

تمیز کردن کابینت هایگلاس به دلیل سطح صاف و صیقلی آن، بسیار آسان است اما در مقابل، جای لکه و اثر انگشت را نیز با وضوح نشان می‌دهد. کابینت هایگلاس، در سبک مدرن طراحی می‌شود.

اگر آشپزخانه‌ی کوچکی دارید، از رنگ‌های روشن مانند سفید استفاده کنید تا فضا را بزرگتر نشان دهید.

کابینت‌های آشپزخانه، طرح‌های مختلفی مانند جزیره، ال یا مواردی از این دست را شامل می‌شوند. انتخاب هر کدام از این موارد بستگی به این دارد که فضای آشپزخانه‌ی شما چه سبکی دارد.

همانطور که در تصویر مشخص است، طرح منحصر به فرد کابینت‌ها در کنار ترکیب زیبا باعث به وجود آمدن فضایی صمیمی و در عین حال مدرن شده است.

– رنگ های جذاب آن آشپزخانه های کوچک را بزرگتر از حد معمول نشان می دهند.

در این مدل از کابینت آشپزخنه طرح کلاسیک از قفسه‌های بسیار زیادی استفاده شده است. این قفسه‌ها در کنار کابینت‌ها علاوه بر زیبایی موجب ایجاد فضای بسیار خوبی برای قرار دادن وسایل آشپزخانه و همچنین ظروف زیبا در عکس کابینت آشپزخانه معرض دید می‌شوند.

بدیهی است هر چه مدل کابینت پیچیده‌تر باشد و از متریالی گرانقیمت‌تر ساخته شده باشد، قیمت تمام شده‌ی کابینت بیشتر خواهد بود.

– به راحتی تمیز می شوند و گرد و غبار و چربی را به خود جذب نمی کند

استفاده از طراحی و سبک نئوکلاسیک، به قرن ۱۹ و بیستم میلادی، که به دوران ویکتوریا مشهور است، باز می‌گردد.

Report this wiki page